Good Girls say "No;" Bad Girls ask "When

There's an old joke that goes: Good girls say, "No;" bad girls ask, "When?" It's the classic good versus bad struggle for most men.  The whole "lady in the streets, but a freak in the bed" theory. So just what are the advantages and disadvantages of bad girls and good girls? And is it possible to somehow combine the two types into one perfect woman? First, let's look at some of the qualities classically exhibited by "Bad Girls":...more

The Troubling Message in Fifty Shades of Grey

As someone who believes the world could do with a more open-minded approach to peoples consensual sexual interests, I wanted to like Fifty Shades of Grey. But as I read the book, I found it not only sets people who live a BDSM lifestyle back decades in terms of being understood by society, but that it eroticizes dangerous practices as well, especially for those who are new to this aspect of sexuality and looking to incorporate it into their lives. ...more
avflox You're welcome! It wasvery interessting!more

The Impact of Sexual Shame

Why is sex always surrounded by shame? Shame is not guilt. Guilt is an internal notion about a specific action. Shame is an external force exerted by others. Shame tells you not that you've done something bad, but that you are something bad. That idea takes away your autonomous control over your sexuality. And anybody who wants to take your autonomous control over your sexuality does not have your best interest at heart. ...more
First of all, I really like this video. HOWEVER, I do have two criticisms of it.   1) While I do ...more

I need the ones that treat me like absolute crap

Tonight I have a date with my friend C we are going to see Sherlock Holmes 2 and getting some dinner.  I haven't been on a real date in forever.  Don't get me wrong me and Dex used to go on dates all the time but we were a couple so it didn't count -  I get to get dressed up (well I'm not really) I have no idea what the hell I am going to wear tonight i kinda want to wear a skirt I've been wanting to wear this outfit for a while and a date is the perfect opportunity to do it!...more

I've become a mommy finally

It's late and dark in here - gonna make it a short post.  I tried to quit smoking and went most of the say without a cigarette - from 4:30 am till about 3:30 pm - which is pretty damn awesome for me so please give me a round of applause! Fuck it I'm still tryin to quit though i can't fucking afford it! ...more
LOL - wow yeah that would have been nice - I am still smoking but the patch at least slows me ...more

I'm not pregnant thank god!

So things are going really well in my life right now so I haven't been postin - I didn't think you guys wanted to hear the good stuff lol; but I'm going to give you a post anyways just in case!...more

Thanks for the sex it was gr8

So check this - i text Dex last night bc the other night he texted me how amazing i was at laying there coming hard for him basically - and all  i texted him back was so were you - so i texted him this long drawn out text telling him how amazing he was basically htat he is superman and he didn't respond so i figured well i guess thats the end of that again - so i text him are u busy or just not talking to me again? no response then it led to idk y you got to play games but thanks for the sex it was gr8 and it was worth it!!...more

He makes me scream

The sex was awesome - and he was so cute he is so impressed with how much he can make me come apparently he can't fuck anyone quite like he can fuck me bc he is impressed that i come so  much for him :) its a good thing makes him want more he loves making me come and i love him making me come he is such a god lover i just wish he was a good boyfriend it would be perfect. ...more

Excited about getting my groove on

Sorry it's been a couple of days since i've posted i see you all have been checking up to see if I've been writing - I started the methadone today and so far its been pretty good i still have back pain though so idk about that but i'm pretty fucked up idk if i want to be on too high a dose i want to be able to function.  Like right now i feel like i'm cross eyed lol but i want to give you guys something :)...more

Idle Hands...

Last weekend, in an effort to cure my writers block and give myself some much-needed sick entertainment, I placed a personal ad on Craigslist....more